FAQ | Fusio
224
page-template-default,page,page-id-224,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.5,menu-animation-underline,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

10 otázok o Fusio, na ktoré sa najčastejšie pýtate

1. Na čo Fusio využijeme?

Fusio využijete pre vedenie firemných agend, evidencií a procesov. Tých bežných, ako sú napríklad projekty, úlohy, dochádzka, šablóny dokumentov a mnoho ďalších. Alebo špecifických, unikátnych iba pre vašu firmu. Fusio plnohodnotne nahradí vaše evidencie, vedené doteraz v excelových tabuľkách, na papieri alebo v jednoúčelových aplikáciách.

2. Budeme si môcť Fusio prispôsobiť podľa seba?

V každom zozname si môžete nadefinovať stĺpce podľa potreby a rovnako si aj vo vizuálnom návrhári môžete vytvoriť či prispôsobiť editačné formuláre. Pridanie evidovaných údajov, definície filtrov, podujatí, validačných pravidiel, reportov, notifikácií a podobne, je otázkou chvíľky. Práve v rýchlom a ľahkom prispôsobení vašim potrebám bez závislosti na dodávateľovi je Fusio také jedinečné.

3. V čom je Fusio lepšie ako „softvéry na mieru“ alebo „krabicové riešenia“?

S Fusio už nemusíte robiť kompromisy medzi aplikáciou vytvorenou na mieru práve pre vás, avšak s vysokými obstarávacími a udržiavacími nákladmi, či „krabicovým riešením“ za síce nižšiu cenu, ale s minimálnou prispôsobiteľnosťou. Budeme sa musieť s prípadnými úpravami vždy obracať na dodávateľa? Štandardné úpravy agend zvládnete sami. Rýchlo a bez veľkých nákladov. Nie je to zložité. Prečo by ste mali byť závislí na dodávateľovi? Musíme si zmeny vo Fusio nastavovať sami?

4. Páči sa vám možnosť samosprávy Fusio, ale nechcete sa ju učiť?

Nechajte to pokojne na nás. Vo Fusio ale viete, že to je jednoduché. A že teda zmeny budú vykonané rýchlo a bez veľkých nákladov.

5. Nie je prostredie Fusio príliš zložité na ovládanie?

Fusio je navrhnuté tak, aby sa užívatelia nemuseli učiť práci v novom prostredí alebo premýšľať, ako sa dostanú k tomu, čo potrebujú. Užívateľské rozhranie používa štandardné prvky, každý, kto vie pracovať s Windows či Office v ňom bude ako doma. Pri návrhu sme premýšľali naozaj nad každým tlačidlom a občas aj dlho debatovali na tým, ktorá ikona najlepšie vystihne jeho funkciu. A samozrejme sme všetko následne overili na laických užívateľoch v praxi.

6. Prečo je Fusio vhodné na vedenie procesov?

Vaše procesy sú sledom premyslených krokov, ktoré na seba nadväzujú. Sledom akcií, ktoré sa spúšťajú či vetvia podľa určených podmienok. A tak to vie aj Fusio.

7. Má sa po potvrdení objednávky automaticky založiť zákazka a odovzdať na vybavenie vedúcemu príslušného strediska?

Žiadny problém. Procesy občas nie je problém vymyslieť, ale skôr presadiť. Pokiaľ evidenciu, ktorá s nimi súvisí, zabezpečujú excelové tabuľky putujúce e-mailom, iste to nie je ľahké. Vo Fusio možno pravidlá definovať podľa potreby a zabezpečiť tak, aby proces mal svoj poriadok. A tak, aby boli procesy nielen štandardizované, ale aj priechodné. Čo potrebujete, aby bolo presne ako má byť, možno nastaviť striktne. Kde je to naopak žiaduce, necháte určitú mieru voľnosti. A hlavne, keď to budete potrebovať zmeniť, pôjde to ľahko a rýchlo.

8. Na čo slúži reporting zo zoznamov Fusio?

Pre optimálny priebeh procesov je dôležité včasné informovanie zodpovedných pracovníkov o aktuálnych stavoch vecí alebo nových úlohách. Nastavte im e-mailové notifikácie podľa vašich potrieb. Nechajte sa podľa potreby informovať pravidelnými reportmi z jednotlivých agend. Šikovne nastavené reporty vám dokážu vo firme všeličo postrážiť a vy sa môžete v pokoji sústrediť na to, čo je pre vás dôležité. Trebárs na služby vašim zákazníkom.

9. Sú dáta vo Fusio v bezpečí?

Vo Fusio si ľahko nastavíte oprávnenia jednotlivých užívateľov podľa ich úlohy vo firme – či už ide o prístup k dátam, možnosť ich úprav, mazanie, pridávanie alebo otváranie príloh alebo napríklad exportovanie. Ku všetkým operáciám, vykonávaným užívateľovi, je vedená podrobná história, vďaka ktorej nielenže môžete všetko spätne dohľadať, ale v prípade chyby aj vrátiť do pôvodného stavu. A to vrátane možnosti obnovenia zmazaných záznamov.

10. Aké sú možnosti usporiadania a zobrazovanie dát vo Fusio?

Pre väčšinu firemných evidencií a agend je optimálna správa prostredníctvom zoznamov a editačných formulárov. Tie sú preto štandardným prostredím práce používateľov vo Fusio. V niektorých prípadoch je však vhodné využiť inú formu, napríklad pri pláne dovoleniek je určite prehľadnejšie kalendárové zobrazenie. Fusio preto umožňuje aj vytváranie špecializovaných modulov, ktoré možno plnohodnotne integrovať do používateľského rozhrania. Modul vám radi navrhneme podľa vašich požiadaviek tak, aby čo najlepšie vyhovoval vašim potrebám. Aj u modulov vám však ponechávame plnú slobodu. Takže aj keď budete mať veľa špeciálnych požiadavkov a budete mať pocit, že by ste si všetko radšej urobili sami, je vám k dispozícii pripravené rozhranie.

Chcete sa o Fusio dozvedieť viac?

Napíšte nám a my vás budeme kontaktovať.

 

Kontaktný Formulár

Súhlasím so spracovaním osobných údajov*

Čo oceňuje manažment?

Čo oceňujú zamestnanci?

Prečo Fusio?

Benefity Fusio

Na čo slúži Fusio

Výhody systému Fusio

Ako Vám Fusio uľahčí prácu

Nasadenie Fusio do praxe

 

Pomôžeme vám s evideniou a procesmi:

 

  • Navrhnite si sami
    Nástroje Fusio Vám umožnia vytvoriť si informačný systém, aký potrebujete. Na mieru si navrhnete agendy, workflow aj reporting. Inšpirovať sa môžete už zrealizovanými riešeniami.

 

  • Previazanie svidencií
    Vďaka Fusio zlúčite rôznorodé agendy vo vyspelom systéme, zbavíte sa papierových aj napr. excelových evidencií, zautomatizujete procesy a budete mať ich vedenie pod kontrolou.

 

  • Rýchla implementácia
    Systém Fusio rýchlo uvediete do života a ľahko prispôsobíte aktuálnym zmenám vo Vašich procesoch. Zaobstarať si ho môžete aj formou prenájmu. Znížite si tak počiatočnú investíciu.

Potrebujete poradiť alebo pomôcť?

Napíšte nám a my vás budeme kontaktovať.

Kontaktný formulár

Súhlasím so spracovaním osobných údajov*