Evidencia pošty | Fusio
371
page-template-default,page,page-id-371,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.5,menu-animation-underline,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

Elektronická evidencia pošty

Ako Vám Fusio pomôže s evidenciou pošty?

Hodilo by sa Vám mať všetky správy evidované prehľadne na jednom mieste? Či už sa jedná o papierovú poštu, správy z dátových schránok, elektronickú poštu či faxové správy? Prijatú či odoslanú poštu? Ocenili by ste možnosť jedným pohľadom zistiť, komu bola pošta pridelená na vybavenie, aké prílohy sú pri správe uložené, či je vybavenie termínované alebo s akým projektom / objednávkou je daná pošta previazaná? Obávate sa sankcií za nevyzdvihnuté správy z dátových schránok?

Fusio Vám pomôže so správou korešpondencie, správ aj e-mailov. Automaticky vyzdvihne Vašu poštu z e-mailovej schránky, faxového rozhrania či dátovej schránky. Papierovú poštu môžete skenovať priamo do zoznamu.

Fusio sa ďalej postará o automatickú distribúciu správ na vybavenie medzi pracovníkmi a zaistí ďalšie workflow.

Evidenciu pošty môžete previazať so súvisiacimi úlohami, projektmi či objednávkami.

Vďaka systému reportov a notifikácií bude Vaša pošta vybavená včas a bez problémov.

Inšpirácia Fusio: Ukážka evidencie prijatej pošty

Výhody evidencie pošty vo Fusio:

  • Evidencia papierovej pošty, elektronickej pošty, balíkov, dátových schránok aj faxov na jednom mieste (komplexná správa)
  • Reporting a notifikácia (o novo pridelenej pošte na vybavenie, pravidelná so zoznamom pošty na vybavenie, o nevybavenej pošte po termíne a pod.)
  • Prevencia sankcií za nevyzdvihnuté správy (automatické sťahovanie správ z dátových schránok a nadväzné workflow)
  • Prílohy (ukladanie skenov správ, správ z dátových schránok a pod.)
  • Previazanie s ďalšími evidenciami (so súvisiacimi úlohami, projektmi, objednávkami a pod.)
  • Prístupové oprávnenia (dáta v bezpečí)
  • História zmien prehľad o stave a postupe vybavenia pošty
  • Ddohľad nad termínmi vybavenia
  • Jednoduchá definícia evidovaných údajov podľa Vašich potrieb (môžete evidovať údaje, ako sú dátum prijatia / odoslania, opis, odosielateľ / príjemca, interné evidenčné číslo, typ zásielky – obyčajný list, doporučený list, správa do dátovej schránky, balík – vybavujúcej osoby, termín vybavenia, stredisko, kategórie a pod.)
  • Jednoduché úpravy a rozšírenie systému v budúcnosti (intuitívny systémový editor)

REFERENCIE

Čo oceňuje manažment?

Čo oceňujú zamestnanci?

Prečo Fusio?

Benefity Fusio

Na čo slúži Fusio

Výhody systému Fusio

Ako Vám Fusio uľahčí prácu

Nasadenie Fusio do praxe

 

Pomôžeme vám s evideniou a procesmi:

 

  • Navrhnite si sami
    Nástroje Fusio Vám umožnia vytvoriť si informačný systém, aký potrebujete. Na mieru si navrhnete agendy, workflow aj reporting. Inšpirovať sa môžete už zrealizovanými riešeniami.

 

  • Previazanie svidencií
    Vďaka Fusio zlúčite rôznorodé agendy vo vyspelom systéme, zbavíte sa papierových aj napr. excelových evidencií, zautomatizujete procesy a budete mať ich vedenie pod kontrolou.

 

  • Rýchla implementácia
    Systém Fusio rýchlo uvediete do života a ľahko prispôsobíte aktuálnym zmenám vo Vašich procesoch. Zaobstarať si ho môžete aj formou prenájmu. Znížite si tak počiatočnú investíciu.

Potrebujete poradiť alebo pomôcť?

Napíšte nám a my vás budeme kontaktovať.

Kontaktný formulár

Súhlasím so spracovaním osobných údajov*