Kontaktné centrum | Fusio
375
page-template-default,page,page-id-375,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.5,menu-animation-underline,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

Kontaktné centrum

Ako Vám Fusio pomôže komunikovať s klientmi?

Potrebujete efektívne prijímať a vybavovať podnety od klientov, ktoré k Vám prichádzajú písomne, telefonicky alebo z webu? Radi by ste umožnili zákazníkom podávať podnety čo najľahšie? Chcete zaviesť kontrolu a pravidlá pre vybavovanie podnetov? Premýšľate, ako znížiť náklady na komunikáciu a ľudské zdroje pomocou automatizovaného poskytovanie informácií klientom? Fusio Vám pomôže.

Kontaktné centrum Fusio Vám umožní centralizovať a jednotne spravovať podnety prichádzajúce rôznymi cestami – webové stránky, papierovo, telefonicky aj elektronickou poštou. Ponúkne prehľadnú evidenciu podnetov s náhľadom potrebných termínov, stavov či zodpovedných pracovníkov. Zaistí workflow, dohľad nad vybavovaním podnetov aj automatické informovanie klientov o stave vybavovania alebo vybavenia podnetu.

Fusio podporí činnosť a riadenie Vášho kontaktného centra vďaka
e-mailovým reportom a upozornením. Pracovníci môžu byť e-mailom upozornení na novo zaevidované podnety či zoznam úloh na vybavenie. Vedúci oddelenia môžu byť ľahko informovaní napríklad o nevybavených podnetoch po termíne a pod. Reporty možno vo Fusio nastaviť a upraviť ľubovoľne podľa konkrétnych požiadaviek, ktoré sa vyskytnú až počas používania systému.

Automaticky generované správy môžu e-mailom Vašich klientov informovať o stave vybavovania ich podnetov alebo Fusio vygeneruje heslo a zobrazí skutočnosti v zabezpečenej sekcii Vašich webových stránok.

K jenotlivým podnetom evidovaným v zoznamoch možno v podzoznamoch ľahko evidovať aktivity, kontakty či ukladať prílohy.

Inšpirácia Fusio: Ukážka možné topológie fungovania kontaktného centra

Inšpirácia Fusio: Ukážka evidencia podnetov

Inšpirácia Fusio: Ukážka reportu s podnetmi čakajúcimi na vybavenie

Hlavné výhody kontaktného centra Fusio:

  • Centralizácia a správa všetkých podnetov na jednom mieste (podnety z webu,
    e-mailu, klasické pošty i prijaté telefonicky)
  • Komplexné workflow podnetov
  • Reporting a upozornenia (úlohy / podnety na vybavenie, kontrolu a riadenie kontaktného centra, včasné automatické upozornenie na problémové stavy)
  • Automatické informovanie klientov o stave spracovania ich podnetu
    (e-mailové správy, zabezpečená sekcia na webe)
  • Zníženie nákladov na ľudské zdroje (automatizácia poskytovania informácií a pod.)
  • Zavedenie kontroly a pravidiel pre vybavovanie podnetov
  • Dohľad nad termínmi
  • Flexibilita a jednoduché úpravy počas používania systému

REFERENCIE

Čo oceňuje manažment?

Čo oceňujú zamestnanci?

Prečo Fusio?

Benefity Fusio

Na čo slúži Fusio

Výhody systému Fusio

Ako Vám Fusio uľahčí prácu

Nasadenie Fusio do praxe

 

Pomôžeme vám s evideniou a procesmi:

 

  • Navrhnite si sami
    Nástroje Fusio Vám umožnia vytvoriť si informačný systém, aký potrebujete. Na mieru si navrhnete agendy, workflow aj reporting. Inšpirovať sa môžete už zrealizovanými riešeniami.

 

  • Previazanie svidencií
    Vďaka Fusio zlúčite rôznorodé agendy vo vyspelom systéme, zbavíte sa papierových aj napr. excelových evidencií, zautomatizujete procesy a budete mať ich vedenie pod kontrolou.

 

  • Rýchla implementácia
    Systém Fusio rýchlo uvediete do života a ľahko prispôsobíte aktuálnym zmenám vo Vašich procesoch. Zaobstarať si ho môžete aj formou prenájmu. Znížite si tak počiatočnú investíciu.

Potrebujete poradiť alebo pomôcť?

Napíšte nám a my vás budeme kontaktovať.

Kontaktný formulár

    Súhlasím so spracovaním osobných údajov*