Evidencia majetku | Fusio
365
page-template-default,page,page-id-365,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.5,menu-animation-underline,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

Evidencia majetku

Ako Vám Fusio pomôže s elektronickou evidenciou majetku?

Potrebujete pomôcť s evidenciou firemných počítačov, softvérových licencií, áut, strojov a zariadení či ostatného majetku? Ocenili by ste napríklad ľahšiu inventarizáciu majetku, audit softvérových licencií alebo ukladanie dokladov, fotografií a iných príloh na správne miesto?

Fusio Vám môže pomôcť spravovať majetok po celú dobu jeho životného cyklu – od prvotného návrhu na obstaranie, cez schválenie, obstaranie až po zaradenie do užívania či prípadné vyradenie a likvidáciu.

Fusio zabezpečí napríklad inventarizačné reporty, notifikáciu príslušným pracovníkom o pridelení majetku do starostlivosti a vedenie prehľadných zoznamov so záznamom potrebných údajov ako je evidenčné číslo, umiestnenie, pridelenie, životnosť, stredisko, kategorizácie a pod.

Sami si určíte potrebné workflow, zasielanie notifikácií a reportov aj konkrétne údaje, ktoré potrebujete sledovať.

Vďaka previazaniu evidencií môžete ľahko kontrolovať aj nadväzné agendy, napríklad opravy majetku vrátane spojených nákladov.

Fusio si budete v budúcnosti môcť kedykoľvek upraviť či rozšíriť podľa aktuálnych potrieb.

Inšpirácia Fusio: Ukážka evidencie firemných počítačov

Výhody evidencie majetku vo Fusio

  • Asset management (komplexné zabezpečenie sledovania majetku počas životného cyklu)
  • Reporting a notifikácia (inventarizačný report, dohľad nad termínmi servisov, technického stavu, notifikácia o pridelení majetku s možnosťou potvrdenia prijatia majetku do starostlivosti a pod.)
  • Prílohy (ukladanie dokladov, fotografií a pod.)
  • Previazanie s nadväzujúcimi evidenciami (kontrola nákladov a pod.)
  • Prístupové oprávnenia (dáta v bezpečí)
  • História zmien
  • Jednoduchá definícia tabuliek a zoznamov pre evidenciu dát a položiek presne podľa Vašich potrieb
  • Jednoduché úpravy a rozšírenie systému v budúcnosti (intuitívny systémový editor)

REFERENCIE

Čo oceňuje manažment?

Čo oceňujú zamestnanci?

Prečo Fusio?

Benefity Fusio

Na čo slúži Fusio

Výhody systému Fusio

Ako Vám Fusio uľahčí prácu

Nasadenie Fusio do praxe

 

Pomôžeme vám s evideniou a procesmi:

 

  • Navrhnite si sami
    Nástroje Fusio Vám umožnia vytvoriť si informačný systém, aký potrebujete. Na mieru si navrhnete agendy, workflow aj reporting. Inšpirovať sa môžete už zrealizovanými riešeniami.

 

  • Previazanie svidencií
    Vďaka Fusio zlúčite rôznorodé agendy vo vyspelom systéme, zbavíte sa papierových aj napr. excelových evidencií, zautomatizujete procesy a budete mať ich vedenie pod kontrolou.

 

  • Rýchla implementácia
    Systém Fusio rýchlo uvediete do života a ľahko prispôsobíte aktuálnym zmenám vo Vašich procesoch. Zaobstarať si ho môžete aj formou prenájmu. Znížite si tak počiatočnú investíciu.

Potrebujete poradiť alebo pomôcť?

Napíšte nám a my vás budeme kontaktovať.

Kontaktný formulár

Súhlasím so spracovaním osobných údajov*