Prijaté faktúry | Fusio
292
page-template-default,page,page-id-292,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.5,menu-animation-underline,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

Prijaté faktúry

Ako Vám Fusio môže pomôcť so spracovaním prijatých faktúr?

Fusio Vám pomôže dokumenty rýchlo schváliť, automaticky stiahnúť a exportovať do Vášho DMS či účtovného programu. Zaistí komplexné workflow Vašich faktúr.

Vo Fusio môžete spracovať aj papierové prichádzajúce faktúry, ktoré skenovaním prevediete na elektronické a priamo zo skenera multifunkčného kopírovacieho stroja pošlete do Fusio.

Vďaka okamžitému načítaniu základných informácií môžete dokument ihneď schváliť (aj pomocou mobilného zariadenia) a následne nechať stiahnúť podrobné informácie. Alebo naopak.

Fusio si môžete upraviť na mieru Vašim procesom. Systém sa ľahko prispôsobí vašim požiadavkám na evidované údaje či proces schvaľovania (aj viacstup-ňový).

Reporty a notifikácia Vám pomôžu postrážiť celý proces na potrebnej úrovni. Fusio môže zasielať pracovníkom notifikácie o požiadavkách na preverenie faktúr alebo pravidelné prehľady formou reportov.

Svoje procesy nebudete musieť meniť na unifikovanú podobu, všetko bude zodpovedať Vašim potrebám.

Inšpirácie Fusio: 5 krokov pre ľahké spracovanie Vašich faktúr

1. Vstup dokumentu (zo skenera MFP, emailu či zbernej zložky v PC)

2. Príjem do Fusio a okamžité načítanie základných informácií (dodávateľ, dátum / čas prijatia, náhľad faktúry)

3. Rýchle schválenie alebo stiahnutie

4. Stiahnutie alebo podrobné schválenie

5. Export do účtovného programu, ERP či uloženie do požadovaného formátu

Prínosy elektronického schvaľovania faktúr

  • „Spriechodnenie“ celého procesu (radi s Vami detailne preberieme, ako to urobiť vo Vašom prípade
  • Dohľad nad schvaľovacími termínmi (nastavenými vo Fusio) a ich dodržiavaním jednotlivými pracovníkmi (pomocou notifikácií a reportov)
  • Možnosť previazania procesu s objednávkami a uľahčenie schváleniapríp. automatické schvaľovanie na základe  už schválených objednávok
  • Možnosť automatického schvaľovania pravidelných faktúr (ak súhlasí suma a ostatné údaje)
  • Rýchle schválenie
  • Automatické stiahnutie dát
  • Integrácia Fusio s Vašim DMS a účtovným programom

REFERENCIE

Čo oceňuje manažment?

Čo oceňujú zamestnanci?

Prečo Fusio?

Benefity Fusio

Na čo slúži Fusio

Výhody systému Fusio

Ako Vám Fusio uľahčí prácu

Nasadenie Fusio do praxe

 

Pomôžeme vám s evideniou a procesmi:

 

  • Navrhnite si sami
    Nástroje Fusio Vám umožnia vytvoriť si informačný systém, aký potrebujete. Na mieru si navrhnete agendy, workflow aj reporting. Inšpirovať sa môžete už zrealizovanými riešeniami.

 

  • Previazanie svidencií
    Vďaka Fusio zlúčite rôznorodé agendy vo vyspelom systéme, zbavíte sa papierových aj napr. excelových evidencií, zautomatizujete procesy a budete mať ich vedenie pod kontrolou.

 

  • Rýchla implementácia
    Systém Fusio rýchlo uvediete do života a ľahko prispôsobíte aktuálnym zmenám vo Vašich procesoch. Zaobstarať si ho môžete aj formou prenájmu. Znížite si tak počiatočnú investíciu.

Potrebujete poradiť alebo pomôcť?

Napíšte nám a my vás budeme kontaktovať.

Kontaktný formulár

    Súhlasím so spracovaním osobných údajov*