Ako Vám Fusio pomôže s evidenciami cez čiarové kódy? Potrebujete pomôcť s inventúrami majetku či skladov? Pôsobí Vaša spoločnosť v oblasti prepravy zásielok a logistiky? Alebo prevádzkujete napríklad požičovňu náradia či mechanizácie?
Fusio pre čítačky čiarových kódov Vám môže pomôcť ušetriť čas, znížiť chybovosť, sledovať vyťaženosť, poskytnúť prehľady o stave pôžičiek alebo napríklad vytvárať automatické reporty.
Na čítačke čiarových kódov stačí spustiť aplikáciu Fusio a začať skenovať kódy z predmetov, strojov či zariadení. Či už sa jedná o vychystané balíky na expedíciu, náradie pre zapožičanie či majetok Vašej organizácie. Fusio čiarové kódy spracuje a odošle do informačného systému, kde sú potrebné zoznamy synchronizované s čítačkou. Fusio môže ľahko spolupracovať so systémami tretej strany aj s webovým rozhraním. Fusio si môžete prepojiť napríklad s informačným systémom Vašej spoločnosti, účtovným systémom či rezervačným systémom na webových stránkach. Zoznamy potom môžete spravovať z jedného miesta a rovnaké informácie nemusíte zadávať do systémov niekoľkokrát.
Pravidelné automatické reporty a notifikácia Vás budú podľa potreby informovať o dôležitých termínoch a udalostiach. Budete tak včas vedieť napríklad o termínoch revízií, servisných prehliadok, blížiacom sa termíne pre splnenie úlohy previazanej s danou agendou a pod.
Ing. Milan Ptáček
konateľ spoločnosti Signal Projekt
„Vo Fusio vedieme viac ako 10 agend a procesov, vrátane riadenia projektov. Pripravili nám na mieru rozhranie, ktoré umožňuje zobrazovať stav jednotlivých projektov v prehľadnej grafickej podobe so zvýraznením.“
Ing. Miroslav Rokyta
konateľ spoločnosti M Plus elektro
„Fusio nám zrýchlilo jednotlivé procesy, ktoré sa skôr brzdili nekomunikáciou. Pomáhajú nám automaticky generované úlohy.“
Václav Hůlka
vedúci Mestských služieb Rousínov, p. o.
„Vďaka evidencii pracovných činností môžeme vyhodnotiť efektivitu a náklady práce v rámci jednotlivých pracovných činností.“
Ing. Michal Pumprla
manažér logistiky Moravia Propag
„Na softvére Fusio sme ocenili univerzálnosť nastavenia a rýchlosť implementácie. Vďaka jednoduchému a spoľahlivému nástroju sme vyriešili zložitý proces riadenia cestnej a námornej prepravy. “
Ing. Ladislav Tomšů
Centrum technických služieb Kuřim
„Fusio nám pomáha s evidenciou mechanizácie. Pracovníci ľahko zistia, kde sa dané zariadenie aktuálne využíva alebo plánuje využiť. Máme prehľad o vyťaženosti strojov, predpokladaných údržbách a platnosti poistných zmlúv aj servisných a technických prehliadok.“
Ing. Nikol Jandeková
vedúci logistiky Gebrüder Weiss
„Máme spočítané, že nám aplikácia Fusio ušetrí 1,5 - 2 hod. práce na jedného zamestnanca denne a urýchli celý proces, aby bolo všetko správne a včas vychystané.“
Ing. Michal Pumprla
manažér logistiky v Moravia Propag
„Oceňujeme automatický reporting zmien v Preprave, ktorý sme si vo Fusio mohli sami nastaviť. Rovnako vyriešený proces zadávania a vyhodnocovania dopytu nám veľmi pomohol a zefektívnil prácu. Agenda Úlohy nám umožňuje sledovanie a prideľovanie čiastkových úloh v rámci jednotlivých druhov prepravy.“
Ing. Nikol Jandeková
vedúci logistiky Gebrüder Weiss
Máme spočítané, že nám aplikácia Fusio ušetrí 1,5 - 2 hod. práce na jedného zamestnanca denne a urýchli celý proces, aby bolo všetko správne a včas vychystané.
Ing. Ladislav Tomšů
Centrum technických služieb Kuřim
Fusio nám pomáha s evidenciou mechanizácie. Pracovníci ľahko zistia, kde sa dané zariadenie aktuálne využíva alebo plánuje využiť. Máme prehľad o vyťaženosti strojov, predpokladaných údržbách a platnosti poistných zmlúv aj servisných a technických prehliadok.
Ing. Michal Pumprla
manažér logistiky
Na softvére Fusio sme ocenili univerzálnosť nastavenia a rýchlosť implementácie. Vďaka jednoduchému a spoľahlivému nástroju sme vyriešili zložitý proces riadenia cestnej a námornej prepravy.
Václav Hůlka
vedúci Mestských služieb Rousínov, p. o.
Vďaka evidencii pracovných činností môžeme vyhodnotiť efektivitu a náklady práce v rámci jednotlivých pracovných činností.
Ing. Michal Pumprla
manažér logistiky v Moravia Propag
Oceňujeme automatický reporting zmien v Preprave, ktorý sme si vo Fusio mohli sami nastaviť. Rovnako vyriešený proces zadávania a vyhodnocovania dopytu nám veľmi pomohol a zefektívnil prácu. Agenda Úlohy nám umožňuje sledovanie a prideľovanie čiastkových úloh v rámci jednotlivých druhov prepravy.
Ing. Miroslav Rokyta
konateľ spoločnosti M Plus elektro
Fusio nám zrýchlilo jednotlivé procesy, ktoré sa skôr brzdili nekomunikáciou. Pomáhajú nám automaticky generované úlohy.
Ing. Milan Ptáček
konateľ spoločnosti Signal Projekt
Vo Fusio vedieme viac ako 10 agend a procesov, vrátane riadenia projektov. V ANTS nám pripravili na mieru rozhranie, ktoré umožňuje zobrazovať stav jednotlivých projektov v prehľadnej grafickej podobe so zvýraznením zmluvných termínov. Ing. Milan Ptáček
Pomôžeme vám s evideniou a procesmi:
Ekonomika:
Personalistika:
Dochádzka, výkazy práce a súvisiace agendy
Aplikácia pre firemné vzdelávanie
Administratíva:
Obchod:
Výroba:
Servis a revízia strojov a zariadení
Napíšte nám a my vás budeme kontaktovať.