Aplikácia pre čítačku čiarových kódov | Fusio
388
page-template-default,page,page-id-388,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.5,menu-animation-underline,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

Aplikácia pre čítačku čiarových kódov

Ako Vám Fusio pomôže s evidenciami cez čiarové kódy?

Ako Vám Fusio pomôže s evidenciami cez čiarové kódy? Potrebujete pomôcť s inventúrami majetku či skladov? Pôsobí Vaša spoločnosť v oblasti prepravy zásielok a logistiky? Alebo prevádzkujete napríklad požičovňu náradia či mechanizácie?

Fusio pre čítačky čiarových kódov Vám môže pomôcť ušetriť čas, znížiť chybovosť, sledovať vyťaženosť, poskytnúť prehľady o stave pôžičiek alebo napríklad vytvárať automatické reporty.

Na čítačke čiarových kódov stačí spustiť aplikáciu Fusio a začať skenovať kódy z predmetov, strojov či zariadení. Či už sa jedná o vychystané balíky na expedíciu, náradie pre zapožičanie či majetok Vašej organizácie. Fusio čiarové kódy spracuje a odošle do informačného systému, kde sú potrebné zoznamy synchronizované s čítačkou. Fusio môže ľahko spolupracovať so systémami tretej strany aj s webovým rozhraním. Fusio si môžete prepojiť napríklad s informačným systémom Vašej spoločnosti, účtovným systémom či rezervačným systémom na webových stránkach. Zoznamy potom môžete spravovať z jedného miesta a rovnaké informácie nemusíte zadávať do systémov niekoľkokrát.

Pravidelné automatické reporty a notifikácia Vás budú podľa potreby informovať o dôležitých termínoch a udalostiach. Budete tak včas vedieť napríklad o termínoch revízií, servisných prehliadok, blížiacom sa termíne pre splnenie úlohy previazanej s danou agendou a pod.

Výhody evidencie pomocou čiarových kódov:

  • úspora času a práce
  • rýchlejšie a presnejšie procesy
  • zníženie chybovosti
  • reporting a notifikácia (inventarizačný report, dohľad nad termínmi servisov, technického stavu, notifikácia o úlohách súvisiacich s danými evidenciami pod.)
  • rýchle filtre a vyhľadávanie v zoznamoch
  • previazanie so systémami 3. strany (informačný systém, účtovný systém a pod., prevencia duplicitného
    zadávania dát)
  • previazanie s webom (rezervačný systém pre klientov a pod.)

REFERENCIE

Čo oceňuje manažment?

Čo oceňujú zamestnanci?

Prečo Fusio?

Benefity Fusio

Na čo slúži Fusio

Výhody systému Fusio

Ako Vám Fusio uľahčí prácu

Nasadenie Fusio do praxe

 

Pomôžeme vám s evideniou a procesmi:

 

  • Navrhnite si sami
    Nástroje Fusio Vám umožnia vytvoriť si informačný systém, aký potrebujete. Na mieru si navrhnete agendy, workflow aj reporting. Inšpirovať sa môžete už zrealizovanými riešeniami.

 

  • Previazanie svidencií
    Vďaka Fusio zlúčite rôznorodé agendy vo vyspelom systéme, zbavíte sa papierových aj napr. excelových evidencií, zautomatizujete procesy a budete mať ich vedenie pod kontrolou.

 

  • Rýchla implementácia
    Systém Fusio rýchlo uvediete do života a ľahko prispôsobíte aktuálnym zmenám vo Vašich procesoch. Zaobstarať si ho môžete aj formou prenájmu. Znížite si tak počiatočnú investíciu.

Potrebujete poradiť alebo pomôcť?

Napíšte nám a my vás budeme kontaktovať.

Kontaktný formulár

    Súhlasím so spracovaním osobných údajov*