CRM | Fusio
377
page-template-default,page,page-id-377,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.5,menu-animation-underline,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

Obchod a CRM

Ako Vám Fusio môže pomôcť s riadením obchodu?

Hľadáte softvérovú podporu pre riadenie obchodného procesu a CRM? Fusio Vám môže pomôcť napríklad s evidenciou obchodných príležitostí, kontaktov, obchodných aktivít a najrôznejších príloh, vrátane nahrávok hovorov s klientmi.

Umožnípreviazať Vašu obchodnú agendu s ostatnými firemnými evidenciami, akými sú napríklad Cenník, Plánovač úloh, Realizácia objednávok, Fakturácia, alebo s účtovným programom. Fusio zabezpečí komplexnú workflow Vašich faktúr.

Systém si ľahko prispôsobíte práve Vášmu obchodnému procesu. Nastavíte reporty a notifikácie tak, aby ste boli včas informovaní napríklad o naplánovaných aktivitách, nevybavených úlohách či aktuálnom vývoji prípadov.

Fusio Vám pomôže tiež so štatistikou aj grafickým vyhodnotením dát a prípravou podkladov pre prezentáciu obchodných výsledkov.

Vďaka intuitívnemu systémovému editoru si Fusio ľahko prispôsobíte Vašim potrebám.

Chcem to vidieť

Inšpirácia Fusio: 6 krokov pre efektívne riadenie Vášho obchodu

1. Databáza obchodných príležitostí a kontaktov (napríklad popis: obratu, marže, stavu, časového plánu, zdroja, pravdepodobnosti výhry, efektivity)

2. Evidencia obchodných aktivít a príloh (napríklad: emaily, ponuky, zmluvy, špecifikácie, úlohy, plánované aktivity)

3. Previazanie s ďalšími evidenciami (napríklad: cenník, ponuky, emaily, úlohy, realizácie objednávok, fakturácia, účtovný program, starostlivosti o zákazníkov)

4. Nastavenie reportov (emailové upozornenia napríklad na: plánované aktivity, nevybavené úlohy, vývoj prípadov, nová príloha, aktuálne informácie)

5. Grafické vyhodnotenie dát (stav obchodných príležitostí, očakávaný predaj, hrozba výpadku predaja, portfólio predaja, produktivity tímu)

6. Systém riadenia obchodu a CRM si prispôsobíte Vašim potrebám vďaka intuitívnemu systémovému editoru.

Prínosy Fusio pre Váš obchod:

  • Zoznam kontaktov na klientov previazaný s obchodnými príležitosťami
  • Zdieľanie informácií v rámci obchodného tímu
  • Aktuálne podklady a dáta pre vedenie obchodu vždy po ruke
  • Reporting a notifikácia (napríklad o založení zaujímavého obchodného prípadu)
  • Workflow obchodného procesu (pružná definícia podľa Vašich potrieb)
  • Prehľadná evidencia obchodných aktivít a uloženie príloh
  • Previazanie obchodu s ostatnými firemnými agendami
  • Grafy a štatistika (napríklad pre včasné odhalenie hroziaceho výpadku predaja, pre kontrolu či porovnanie)
  • Budovanie dobrých vzťahov s klientmi
  • Fusio si funkciami aj vizuálom prispôsobíte na mieru Vášmu Obchodnému procesu

REFERENCIE

Čo oceňuje manažment?

Čo oceňujú zamestnanci?

Prečo Fusio?

Benefity Fusio

Na čo slúži Fusio

Výhody systému Fusio

Ako Vám Fusio uľahčí prácu

Nasadenie Fusio do praxe

 

Pomôžeme vám s evideniou a procesmi:

 

  • Navrhnite si sami
    Nástroje Fusio Vám umožnia vytvoriť si informačný systém, aký potrebujete. Na mieru si navrhnete agendy, workflow aj reporting. Inšpirovať sa môžete už zrealizovanými riešeniami.

 

  • Previazanie svidencií
    Vďaka Fusio zlúčite rôznorodé agendy vo vyspelom systéme, zbavíte sa papierových aj napr. excelových evidencií, zautomatizujete procesy a budete mať ich vedenie pod kontrolou.

 

  • Rýchla implementácia
    Systém Fusio rýchlo uvediete do života a ľahko prispôsobíte aktuálnym zmenám vo Vašich procesoch. Zaobstarať si ho môžete aj formou prenájmu. Znížite si tak počiatočnú investíciu.

Potrebujete poradiť alebo pomôcť?

Napíšte nám a my vás budeme kontaktovať.

Kontaktný formulár

    Súhlasím so spracovaním osobných údajov*