Evidencia pracovných pomôcok a odevov | Fusio
390
page-template-default,page,page-id-390,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.5,menu-animation-underline,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

Evidencia pracovných pomôcok a odevov

Ako Vám Fusio pomôže s evidenciou pomôcok a odevov?

Pomohlo by Vám mať elektronický systém pre evidenciu pracovných odevov a ochranných pomôcok vydávaných Vašim zamestnancom? Ocenili by ste napríklad zoznam s prehľadom odevov, na ktoré má príslušný pracovník nárok, s požadovanými veľkosťami, periódou výmeny, dátumom posledného pridelenie a dátumom budúceho nároku na pracovnú pomôcku? Systém, ktorý dohliadne na dôležité termíny za Vás? A zvládne i komplexné workflow?

Fusio Vám pomôže a zaistí chytrú správu a prideľovanie odevov či pomôcok Vašim pracovníkom. Po prvotnom zadaní údajov do formulára postráži napríklad aj príslušnú periódu, v akej má zamestnanec nárok na novú pomôcku a vďaka reportingu Vás bude včas informovať.

Ak máte napríklad na starosti objednávku a nákup odevov, môžete obdržať report o blížiacom sa termíne objednávky a výpis typov odevov a veľkostí, ktoré je potrebné aktuálne zabezpečiť. Fusio Vám môže zaslať aj notifikáciu s upozornením na nutnosť pridelenie pomôcok a pod. Objednávať tovar tak budete môcť s prehľadom a v predstihu a pracovníci dostanú svoje pracovné odevy a pomôcky vždy včas.

Fusio Vám zabezpečí komplexné workflow pomôcok – od podania žiadosti na nákup danej pomôcky, cez schválenie nadriadeným, samotnú objednávku a odovzdanie pracovníkovi až po fakturáciu a platbu za tovar dodávateľovi. Dohliadne napríklad aj na pravidelný servis, zaradenie do majetku spoločnosti, následné vyradenie a likvidáciu a pod.

Inšpirácia Fusio: Ukážka formulára pre zadanie nároku na odevy

Výhody evidencia pomôcok a odevov vo Fusio

  • Komplexné workflow pracovných pomôcok (žiadosť-schválenie-objednávka-nákup-fakturácie-zaradenie do majetku – odovzdanie do užívania-pravidelný servis-vyradenie a likvidácia a pod.)
  • Reporting a notifikácia (reporty so zoznamom odevov, na ktoré budú mať pracovníci čoskoro nárok, notifikácia s upozornením na nutnosť pridelenia pomôcok a pod.)
  • Prehľadné a včasné podklady pre zadanie objednávok
  • Aktuálne dáta po ruke (veľkosti odevov, požiadavky zamestnancov, schvaľovací proces a pod.)
  • Prílohy (ukladanie fotografií, dokladov a pod.)
  • Previazanie s nadväzujúcimi evidenciami (s konkrétnymi projektmi, úlohami, žiadankami, objednávkami, schvaľovacím procesom, fakturáciou; kontrolou nákladov a pod.)
  • Prístupové oprávnenia (dáta v bezpečí)
  • História zmien
  • Jednoduchá definícia údajov, ktoré je potrebné evidovať (presne podľa Vašich potrieb)
  • Jednoduché úpravy a rozšírenie systému v budúcnosti (intuitívne systémový editor)

REFERENCIE

Čo oceňuje manažment?

Čo oceňujú zamestnanci?

Prečo Fusio?

Benefity Fusio

Na čo slúži Fusio

Výhody systému Fusio

Ako Vám Fusio uľahčí prácu

Nasadenie Fusio do praxe

 

Pomôžeme vám s evideniou a procesmi:

 

  • Navrhnite si sami
    Nástroje Fusio Vám umožnia vytvoriť si informačný systém, aký potrebujete. Na mieru si navrhnete agendy, workflow aj reporting. Inšpirovať sa môžete už zrealizovanými riešeniami.

 

  • Previazanie svidencií
    Vďaka Fusio zlúčite rôznorodé agendy vo vyspelom systéme, zbavíte sa papierových aj napr. excelových evidencií, zautomatizujete procesy a budete mať ich vedenie pod kontrolou.

 

  • Rýchla implementácia
    Systém Fusio rýchlo uvediete do života a ľahko prispôsobíte aktuálnym zmenám vo Vašich procesoch. Zaobstarať si ho môžete aj formou prenájmu. Znížite si tak počiatočnú investíciu.

Potrebujete poradiť alebo pomôcť?

Napíšte nám a my vás budeme kontaktovať.

Kontaktný formulár

    Súhlasím so spracovaním osobných údajov*