Máte obavy zo sankcií a nepríjemností vzniknutých z nedodržania pravidiel GDPR u Vás v spoločnosti? Evidujete osobné dáta formou papierových dokumentov alebo evidencií podobných excelovým? Softvér Fusio Vám pomôže.
Fusio Vás podporí pri zavádzaní pravidiel ochrany osobných údajov v súlade s novou legislatívou EÚ. Zaistí možnosť trvalého a neobnoviteľného odstránenia osobných údajov. Ľahko a naraz zo všetkých agend. V správnu chvíľu Vás upozorní na dáta, ktoré je potrebné odstrániť alebo predĺžiť ich platnosť. Vo Fusio budete môcť prehľadne evidovať vedľa osobných dát i ďalšie dokumenty súvisiace s GDPR. Vďaka záznamu histórie dokážete ľahko zistiť, ako došlo k incidentu, úniku dát a pod. S Fusio dáta ľahko ochránite proti zverejneniu neoprávneným osobám aj pohodlne vytlačíte či exportujete.
Každý osobný údaj je vo Fusio uložený iba v primárnej evidencii. Vo všetkých ostatných evidenciách sa vyskytuje len vo forme väzby. Pre kompletné odstránenie údaja z celého systému ho teda stačí odstrániť z primárnej evidencie, z ostatných evidencií bude týmto odstránený (resp. Anonymizované) automaticky. Potrebné osobné údaje môžete vo Fusio spravovať z jedného miesta, na prípadné prepojenia týchto údajov na ostatné evidencie sa Fusio postará automaticky, to je výhoda napríklad oproti excelovým evidenciám.
Všetky funkcie pre identifikáciu a odstránenie osobných údajov
Všetky osobné údaje sú vo Fusio ľahko identifikovateľné vďaka svojmu príznaku osobný údaj. Pri odstránení osobného údaja dôjde k jeho trvalému a neobnovitelnému prepísaniu textom odstránený osobný údaj (tzv. Anonymizácie). Systém prepisovania osobných údajov zabezpečuje, že pri ich odstránení nedôjde k porušeniu väzieb medzi jednotlivými evidenciami. Vo Fusio je možné odstrániť osobný údaj ľahko, bezpečne a spoľahlivo. Navyše, nemusíte sa obávať, že by pri tejto akcii došlo k znehodnoteniu ďalších dát, ktoré sú v systéme na osobný údaj naviazané.
Fusio automaticky postráži dobu, počas ktorej môžete osobný údaj spracovávať. Po uplynutí Vami nastaveného času, systém zašle emailový report, že je potrebné osobný údaj odstrániť alebo zabezpečiť predĺženie jeho platnosti. Fusio tiež vie automaticky predĺžiť možnú dobu spracovania osobného údaja na základe vykonania Vami preddefinovaných špecifických akcií. S Fusio nemusíte strážiť žiadne termíny. Po vstupnom zadefinování požiadaviek a pravidiel, systém postráži povolené doby pre spracovanie osobných údajov automaticky. V správnu chvíľu Vám zašle upozornenie. Vy sa budete môcť v pokoji venovať svojej práci.
Súvisiace agendy, akými sú Súhlasy so spracovaním, Žiadosti o odstránenie Požiadavky na výpis z evidencie, Incidenty pod., Môžete vo Fusio prehľadne evidovať vďaka systému podzoznamov a príloh. Všetky dokumenty súvisiace s GDPR budete mať vždy po ruke na jednom mieste. Fusio umožní ich prehľadnú správu.
Fusio automaticky zaznamenáva históriu nakladania s osobnými údajmi. Históriu je možné zobrazovať pre každý údaj jednotlivo alebo globálne, naprieč všetkými záznamami a zoznamami. Pri vzniku incidentu budete môcť ľahko identifikovať, ako k porušeniu zabezpečenia osobných údajov došlo. Fusio umožní incident tiež zaevidovať, ohlásiť na Úrad na ochranu osobných údajov a dotknutým subjektom. Pokiaľ vo Vašej spoločnosti dôjde k incidentu, napríklad úniku dát, Fusio vďaka funkcii histórie umožní ľahko identifikovať, ako k tejto udalosti došlo (napr. Kto a kedy s daným záznamom pracoval pod.).
Fusio vie zabrániť neoprávnenému sprístupneniu osobných údajov tretím stranám. Pri tlači či exporte osobných údajov dochádza, vďaka preddefinovaným tlačovým zostavám či exportu na mieru, k sprístupneniu vždy len potrebných údajom pre konkrétny účel. Ak evidujete pri klientoch veľké množstvo osobných údajov, Fusio Vám pomôže ľahko vybrať a exportovať pre daný účel spracovania vždy tie „správne“ údaje. Systém eliminuje nebezpečenstvo sprístupnenie niektorých osobných údajov nepovolaným osobám. Podľa účelu tlače môžete napríklad zvoliť preddefinovanú tlačovú zostavu – Pre poisťovňu, Pre servis a pod. Nemusíte mať obavy, že sa osobné údaje z Vašich evidencií dostanú do nesprávnych rúk.
Fusio vďaka preddefinovaným tlačovým zostavám umožňuje jednoduchý export osobných údajov v požadovanej forme. Obstará napríklad rýchlu tlač dokumentu so zvolenými osobnými údajmi v potrebnom usporiadaní a vizuále Vašej spoločnosti. Všetky osobné dáta Vašich klientov, partnerov či zamestnancov vytlačíte alebo exportujete pohodlne z jedného miesta, vďaka pripravenej tlačovej zostavy, ktorá dokáže vyhľadať údaje daného subjektu naprieč všetkými protokolmi.
Ing. Milan Ptáček
konateľ spoločnosti Signal Projekt
„Vo Fusio vedieme viac ako 10 agend a procesov, vrátane riadenia projektov. Pripravili nám na mieru rozhranie, ktoré umožňuje zobrazovať stav jednotlivých projektov v prehľadnej grafickej podobe so zvýraznením.“
Ing. Miroslav Rokyta
konateľ spoločnosti M Plus elektro
„Fusio nám zrýchlilo jednotlivé procesy, ktoré sa skôr brzdili nekomunikáciou. Pomáhajú nám automaticky generované úlohy.“
Václav Hůlka
vedúci Mestských služieb Rousínov, p. o.
„Vďaka evidencii pracovných činností môžeme vyhodnotiť efektivitu a náklady práce v rámci jednotlivých pracovných činností.“
Ing. Michal Pumprla
manažér logistiky Moravia Propag
„Na softvére Fusio sme ocenili univerzálnosť nastavenia a rýchlosť implementácie. Vďaka jednoduchému a spoľahlivému nástroju sme vyriešili zložitý proces riadenia cestnej a námornej prepravy. “
Ing. Ladislav Tomšů
Centrum technických služieb Kuřim
„Fusio nám pomáha s evidenciou mechanizácie. Pracovníci ľahko zistia, kde sa dané zariadenie aktuálne využíva alebo plánuje využiť. Máme prehľad o vyťaženosti strojov, predpokladaných údržbách a platnosti poistných zmlúv aj servisných a technických prehliadok.“
Ing. Nikol Jandeková
vedúci logistiky Gebrüder Weiss
„Máme spočítané, že nám aplikácia Fusio ušetrí 1,5 - 2 hod. práce na jedného zamestnanca denne a urýchli celý proces, aby bolo všetko správne a včas vychystané.“
Ing. Michal Pumprla
manažér logistiky v Moravia Propag
„Oceňujeme automatický reporting zmien v Preprave, ktorý sme si vo Fusio mohli sami nastaviť. Rovnako vyriešený proces zadávania a vyhodnocovania dopytu nám veľmi pomohol a zefektívnil prácu. Agenda Úlohy nám umožňuje sledovanie a prideľovanie čiastkových úloh v rámci jednotlivých druhov prepravy.“
Ing. Nikol Jandeková
vedúci logistiky Gebrüder Weiss
Máme spočítané, že nám aplikácia Fusio ušetrí 1,5 - 2 hod. práce na jedného zamestnanca denne a urýchli celý proces, aby bolo všetko správne a včas vychystané.
Ing. Ladislav Tomšů
Centrum technických služieb Kuřim
Fusio nám pomáha s evidenciou mechanizácie. Pracovníci ľahko zistia, kde sa dané zariadenie aktuálne využíva alebo plánuje využiť. Máme prehľad o vyťaženosti strojov, predpokladaných údržbách a platnosti poistných zmlúv aj servisných a technických prehliadok.
Ing. Michal Pumprla
manažér logistiky
Na softvére Fusio sme ocenili univerzálnosť nastavenia a rýchlosť implementácie. Vďaka jednoduchému a spoľahlivému nástroju sme vyriešili zložitý proces riadenia cestnej a námornej prepravy.
Václav Hůlka
vedúci Mestských služieb Rousínov, p. o.
Vďaka evidencii pracovných činností môžeme vyhodnotiť efektivitu a náklady práce v rámci jednotlivých pracovných činností.
Ing. Michal Pumprla
manažér logistiky v Moravia Propag
Oceňujeme automatický reporting zmien v Preprave, ktorý sme si vo Fusio mohli sami nastaviť. Rovnako vyriešený proces zadávania a vyhodnocovania dopytu nám veľmi pomohol a zefektívnil prácu. Agenda Úlohy nám umožňuje sledovanie a prideľovanie čiastkových úloh v rámci jednotlivých druhov prepravy.
Ing. Miroslav Rokyta
konateľ spoločnosti M Plus elektro
Fusio nám zrýchlilo jednotlivé procesy, ktoré sa skôr brzdili nekomunikáciou. Pomáhajú nám automaticky generované úlohy.
Ing. Milan Ptáček
konateľ spoločnosti Signal Projekt
Vo Fusio vedieme viac ako 10 agend a procesov, vrátane riadenia projektov. V ANTS nám pripravili na mieru rozhranie, ktoré umožňuje zobrazovať stav jednotlivých projektov v prehľadnej grafickej podobe so zvýraznením zmluvných termínov. Ing. Milan Ptáček
Pomôžeme vám s evideniou a procesmi:
Ekonomika:
Personalistika:
Dochádzka, výkazy práce a súvisiace agendy
Aplikácia pre firemné vzdelávanie
Administratíva:
Obchod:
Výroba:
Servis a revízia strojov a zariadení
Napíšte nám a my vás budeme kontaktovať.