Servis a revízia strojov a zariadení | Fusio
392
page-template-default,page,page-id-392,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.5,menu-animation-underline,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

Servis a revízia strojov a zariadení

Ako Vám Fusio pomôže s evidenciou servisov a revízií?

Vyžadujú Vaše stroje vo výrobných halách pravidelné revízie a servis? Alebo máte v správe veľa elektrospotrebičov a náradia, ako sú napríklad rebríky, skladové regály a pod.? Máte obavy z kontroly inšpektorov? Fusio Vám pomôže s prehľadnou evidenciou a plánovaním pravidelných servisných prehliadok, záručných servisov aj prieskumov.

Fusio automaticky postráži termíny a rozošle upozornenie na blížiace sa pravidelné servisné prehliadky a revízie strojov. Zodpovedný pracovník môže dostávať včas report, aby mohol dopytovať a vybrať servisnú firmu a zariadiť servis stroja.

Akonáhle zodpovedný pracovník zadá do Fusio dohodnutý termín servisu, môžu byť všetci potrební pracovníci upozornenie notifikáciou na plánovaný výpadok v prevádzke zariadení. Nakoniec Fusio môže zariadiť napríklad aj monitoring výdavkov za servis strojov, dĺžku práce interných zamestnancov či náklady na servisné firmy. Pravidelné reporty môžu byť zasielané napríklad finančnému riaditeľovi. Fusio zaistí komplexný workflow pre servis Vašich strojov a zariadení.

Do zoznamov Fusio môžete ľahko a prehľadne ukladať ako prílohy skeny dokladov o servisných prehliadkach, revízií, fotografie a pod.

Fusio Vám pomôže mať potrebné dáta a evidenciu servisov a revízií vždy po ruke. Či už pre prípadnú kontrolu alebo zabezpečenie produktivity výroby a zdravia personálu.

Inšpirácia Fusio: Ukážka evidencie strojov a zariadení

Výhody evidencia servisov a revízií vo Fusio

  • Reporting a notifikácia (pravidelné reporty revízií zariadení s blížiacim sa termínom ukončenia platnosti, upozornenie o výpadkoch prevádzky a pod.)
  • Komplexné workflow (notifikácia zodpovedným pracovníkom, zadávanie úloh, monitoring výdavkov, distribúcia informácií a pod.)
  • Dohľad nad termínmi platnosti (včasné notifikácie o končiacom termíne platnosti)
  • Plánovač (zadávanie úloh a dohľad nad ich plnením)
  • Prílohy (ukladanie dokladov, fotografií a pod.)
  • Previazanie s nadväzujúcimi evidenciami (monitoring výdavkov, fakturácie a pod.)
  • Prístupové oprávnenia (dáta v bezpečí)
  • História zmien
  • Jednoduchá definícia tabuliek a zoznamov pre evidenciu dát a položiek presne podľa Vašich potrieb
  • Samospráva systému
  • Jednoduché úpravy a rozšírenie systému v budúcnosti (intuitívny systémový editor)
  • Prevencia sankcií a pokút

REFERENCIE

Čo oceňuje manažment?

Čo oceňujú zamestnanci?

Prečo Fusio?

Benefity Fusio

Na čo slúži Fusio

Výhody systému Fusio

Ako Vám Fusio uľahčí prácu

Nasadenie Fusio do praxe

 

Pomôžeme vám s evideniou a procesmi:

 

  • Navrhnite si sami
    Nástroje Fusio Vám umožnia vytvoriť si informačný systém, aký potrebujete. Na mieru si navrhnete agendy, workflow aj reporting. Inšpirovať sa môžete už zrealizovanými riešeniami.

 

  • Previazanie svidencií
    Vďaka Fusio zlúčite rôznorodé agendy vo vyspelom systéme, zbavíte sa papierových aj napr. excelových evidencií, zautomatizujete procesy a budete mať ich vedenie pod kontrolou.

 

  • Rýchla implementácia
    Systém Fusio rýchlo uvediete do života a ľahko prispôsobíte aktuálnym zmenám vo Vašich procesoch. Zaobstarať si ho môžete aj formou prenájmu. Znížite si tak počiatočnú investíciu.

Potrebujete poradiť alebo pomôcť?

Napíšte nám a my vás budeme kontaktovať.

Kontaktný formulár

    Súhlasím so spracovaním osobných údajov*