Fusio je nástroj, pomocou ktorého si ľahko postavíte podnikový informačný systém podporujúci práve Vaše firemné procesy. Môže byť ideálnym systémom pre vedenie agend, na ktorých riadení sa podieľa viac pracovníkov, oddelenia či stredísk. Umožňuje jednoduché zdieľanie informácií a spoluprácu v tíme.
Workflow a automatizáciu procesov si nastavíte presne podľa Vašich potrieb. Fusio sa ľahko prispôsobí Vašim osvedčeným postupom.
Vďaka reportingu zo zoznamov Fusio na Váš e-mail už nezmeškáte žiadny dôležitý termín či udalosť. Budete tiež včas informovaní o aktualitách v zoznamoch Fusio. Automatické reporty a notifikácia Vám budú zasielané presne podľa Vášho predchádzajúceho nastavenia.
Plánovač úloh Fusio Vám uľahčí zadávanie a evidenciu úloh, Vašich aj kolegov. Budete mať prehľad o stave ich plnenia a včasné informácie o problémoch.
Bezpečnosť pre citlivé dáta zaistí Fusio systémom prístupových práv. Každý užívateľ vidí len to, čo potrebuje, tým je zabezpečená prehľadnosť aj diskrétnosť.
Zbavte sa papierových aj napr. excelových evidencií a doprajte si systém Fusio. Prestaňte v kancelárii pracovať neefektívne.
Nástroje Fusio Vám umožnia postaviť si informačný systém, ktorý pomôže s vedením agend a chodom procesov práve vo Vašej organizácii. Či už potrebujete vybaviť administratívnu budovu alebo továreň, Fusio Vám to umožní. Na mieru si navrhnete agendy, workflow aj reporting. Inšpirovať sa môžete už zrealizovanými riešeniami. Pomôžeme Vám.
Do Fusio môžete previesť všetky potrebné agendy, ktoré doteraz evidujete v papierovej forme či v MS Excel a využiť ich vzájomné previazanie. Budete môcť napríklad ľahko zdieľať informácie s kolegami, spolupracovať na projektoch a procesoch, využívať automatizáciu a workflow, spravovať si vlastné úlohy aj zadávať úlohy kolegom, prenechať dohľad nad termínmi systému Fusio a nechať si zasielať automatické reporty a notifikácia, mať po ruke aktuálne dáta a podklady na porady aj zaistiť bezpečnosť pomocou prístupových práv.
Váš systém Fusio rýchlo uvediete do života. Vďaka intuitívnemu systémovému editoru ho tiež neskôr ľahko prispôsobíte prípadným zmenám, ktoré v procesoch Vašej organizácie môžu nastať. Počiatočné náklady pomôže znížiť možnosť prenájmu systému.
• Reporting a notifikácia (automatický dohľad nad termínmi a udalosťami)
• Vzájomné previazanie evidencií a agend
• Workflow (pružná definícia procesov a ich automatizácia)
• Pohodlné zadávanie dát (pomocou rozbaľovacieho menu s predvybranými položkami)
• Dáta v bezpečí vďaka systému prístupových práv
• Prispôsobiteľnosť Vašim aktuálnym potrebám vďaka systémovému editoru
• Intuitívne užívateľské rozhranie
• Možnosť prenájmu pre zníženie vstupných nákladov
1. krok: Ozvite sa nám
2. krok: Fusio Vám predvedieme
3. krok: Spoločne navrhneme, ako by mohlo u Vás vyzerať
4. krok: Uzavrieme zmluvu (Fusio môžete financovať aj formou prenájmu)
5. krok: Dodáme Vám Fusio a ak budete chcieť, tak aj naimplementujeme
6. krok: Fusio Vám začne v práci pomáhať
7. krok: Systém si môžete kedykoľvek sami podľa potreby upraviť alebo
Vám s tým pomôžeme my
8. krok: Budeme sa o Vás starať pre Vašu spokojnosť
Ing. Nikol Jandeková
vedúci logistiky Gebrüder Weiss
Máme spočítané, že nám aplikácia Fusio ušetrí 1,5 - 2 hod. práce na jedného zamestnanca denne a urýchli celý proces, aby bolo všetko správne a včas vychystané.
Ing. Ladislav Tomšů
Centrum technických služieb Kuřim
Fusio nám pomáha s evidenciou mechanizácie. Pracovníci ľahko zistia, kde sa dané zariadenie aktuálne využíva alebo plánuje využiť. Máme prehľad o vyťaženosti strojov, predpokladaných údržbách a platnosti poistných zmlúv aj servisných a technických prehliadok.
Ing. Michal Pumprla
manažér logistiky
Na softvére Fusio sme ocenili univerzálnosť nastavenia a rýchlosť implementácie. Vďaka jednoduchému a spoľahlivému nástroju sme vyriešili zložitý proces riadenia cestnej a námornej prepravy.
Václav Hůlka
vedúci Mestských služieb Rousínov, p. o.
Vďaka evidencii pracovných činností môžeme vyhodnotiť efektivitu a náklady práce v rámci jednotlivých pracovných činností.
Ing. Michal Pumprla
manažér logistiky v Moravia Propag
Oceňujeme automatický reporting zmien v Preprave, ktorý sme si vo Fusio mohli sami nastaviť. Rovnako vyriešený proces zadávania a vyhodnocovania dopytu nám veľmi pomohol a zefektívnil prácu. Agenda Úlohy nám umožňuje sledovanie a prideľovanie čiastkových úloh v rámci jednotlivých druhov prepravy.
Ing. Miroslav Rokyta
konateľ spoločnosti M Plus elektro
Fusio nám zrýchlilo jednotlivé procesy, ktoré sa skôr brzdili nekomunikáciou. Pomáhajú nám automaticky generované úlohy.
Ing. Milan Ptáček
konateľ spoločnosti Signal Projekt
Vo Fusio vedieme viac ako 10 agend a procesov, vrátane riadenia projektov. V ANTS nám pripravili na mieru rozhranie, ktoré umožňuje zobrazovať stav jednotlivých projektov v prehľadnej grafickej podobe so zvýraznením zmluvných termínov. Ing. Milan Ptáček
Pomôžeme vám s evideniou a procesmi:
Ekonomika:
Personalistika:
Dochádzka, výkazy práce a súvisiace agendy
Aplikácia pre firemné vzdelávanie
Administratíva:
Obchod:
Výroba:
Servis a revízia strojov a zariadení
Napíšte nám a my vás budeme kontaktovať.