Fusio využijete pre vedenie firemných agend, evidencií a procesov. Tých bežných, ako sú napríklad projekty, úlohy, dochádzka, šablóny dokumentov a mnoho ďalších. Alebo špecifických, unikátnych iba pre vašu firmu. Fusio plnohodnotne nahradí vaše evidencie, vedené doteraz v excelových tabuľkách, na papieri alebo v jednoúčelových aplikáciách.
V každom zozname si môžete nadefinovať stĺpce podľa potreby a rovnako si aj vo vizuálnom návrhári môžete vytvoriť či prispôsobiť editačné formuláre. Pridanie evidovaných údajov, definície filtrov, podujatí, validačných pravidiel, reportov, notifikácií a podobne, je otázkou chvíľky. Práve v rýchlom a ľahkom prispôsobení vašim potrebám bez závislosti na dodávateľovi je Fusio také jedinečné.
S Fusio už nemusíte robiť kompromisy medzi aplikáciou vytvorenou na mieru práve pre vás, avšak s vysokými obstarávacími a udržiavacími nákladmi, či „krabicovým riešením“ za síce nižšiu cenu, ale s minimálnou prispôsobiteľnosťou. Budeme sa musieť s prípadnými úpravami vždy obracať na dodávateľa? Štandardné úpravy agend zvládnete sami. Rýchlo a bez veľkých nákladov. Nie je to zložité. Prečo by ste mali byť závislí na dodávateľovi? Musíme si zmeny vo Fusio nastavovať sami?
Nechajte to pokojne na nás. Vo Fusio ale viete, že to je jednoduché. A že teda zmeny budú vykonané rýchlo a bez veľkých nákladov.
Fusio je navrhnuté tak, aby sa užívatelia nemuseli učiť práci v novom prostredí alebo premýšľať, ako sa dostanú k tomu, čo potrebujú. Užívateľské rozhranie používa štandardné prvky, každý, kto vie pracovať s Windows či Office v ňom bude ako doma. Pri návrhu sme premýšľali naozaj nad každým tlačidlom a občas aj dlho debatovali na tým, ktorá ikona najlepšie vystihne jeho funkciu. A samozrejme sme všetko následne overili na laických užívateľoch v praxi.
Vaše procesy sú sledom premyslených krokov, ktoré na seba nadväzujú. Sledom akcií, ktoré sa spúšťajú či vetvia podľa určených podmienok. A tak to vie aj Fusio.
Žiadny problém. Procesy občas nie je problém vymyslieť, ale skôr presadiť. Pokiaľ evidenciu, ktorá s nimi súvisí, zabezpečujú excelové tabuľky putujúce e-mailom, iste to nie je ľahké. Vo Fusio možno pravidlá definovať podľa potreby a zabezpečiť tak, aby proces mal svoj poriadok. A tak, aby boli procesy nielen štandardizované, ale aj priechodné. Čo potrebujete, aby bolo presne ako má byť, možno nastaviť striktne. Kde je to naopak žiaduce, necháte určitú mieru voľnosti. A hlavne, keď to budete potrebovať zmeniť, pôjde to ľahko a rýchlo.
Pre optimálny priebeh procesov je dôležité včasné informovanie zodpovedných pracovníkov o aktuálnych stavoch vecí alebo nových úlohách. Nastavte im e-mailové notifikácie podľa vašich potrieb. Nechajte sa podľa potreby informovať pravidelnými reportmi z jednotlivých agend. Šikovne nastavené reporty vám dokážu vo firme všeličo postrážiť a vy sa môžete v pokoji sústrediť na to, čo je pre vás dôležité. Trebárs na služby vašim zákazníkom.
Vo Fusio si ľahko nastavíte oprávnenia jednotlivých užívateľov podľa ich úlohy vo firme – či už ide o prístup k dátam, možnosť ich úprav, mazanie, pridávanie alebo otváranie príloh alebo napríklad exportovanie. Ku všetkým operáciám, vykonávaným užívateľovi, je vedená podrobná história, vďaka ktorej nielenže môžete všetko spätne dohľadať, ale v prípade chyby aj vrátiť do pôvodného stavu. A to vrátane možnosti obnovenia zmazaných záznamov.
Pre väčšinu firemných evidencií a agend je optimálna správa prostredníctvom zoznamov a editačných formulárov. Tie sú preto štandardným prostredím práce používateľov vo Fusio. V niektorých prípadoch je však vhodné využiť inú formu, napríklad pri pláne dovoleniek je určite prehľadnejšie kalendárové zobrazenie. Fusio preto umožňuje aj vytváranie špecializovaných modulov, ktoré možno plnohodnotne integrovať do používateľského rozhrania. Modul vám radi navrhneme podľa vašich požiadaviek tak, aby čo najlepšie vyhovoval vašim potrebám. Aj u modulov vám však ponechávame plnú slobodu. Takže aj keď budete mať veľa špeciálnych požiadavkov a budete mať pocit, že by ste si všetko radšej urobili sami, je vám k dispozícii pripravené rozhranie.
Ing. Nikol Jandeková
vedúci logistiky Gebrüder Weiss
Máme spočítané, že nám aplikácia Fusio ušetrí 1,5 - 2 hod. práce na jedného zamestnanca denne a urýchli celý proces, aby bolo všetko správne a včas vychystané.
Ing. Ladislav Tomšů
Centrum technických služieb Kuřim
Fusio nám pomáha s evidenciou mechanizácie. Pracovníci ľahko zistia, kde sa dané zariadenie aktuálne využíva alebo plánuje využiť. Máme prehľad o vyťaženosti strojov, predpokladaných údržbách a platnosti poistných zmlúv aj servisných a technických prehliadok.
Ing. Michal Pumprla
manažér logistiky
Na softvére Fusio sme ocenili univerzálnosť nastavenia a rýchlosť implementácie. Vďaka jednoduchému a spoľahlivému nástroju sme vyriešili zložitý proces riadenia cestnej a námornej prepravy.
Václav Hůlka
vedúci Mestských služieb Rousínov, p. o.
Vďaka evidencii pracovných činností môžeme vyhodnotiť efektivitu a náklady práce v rámci jednotlivých pracovných činností.
Ing. Michal Pumprla
manažér logistiky v Moravia Propag
Oceňujeme automatický reporting zmien v Preprave, ktorý sme si vo Fusio mohli sami nastaviť. Rovnako vyriešený proces zadávania a vyhodnocovania dopytu nám veľmi pomohol a zefektívnil prácu. Agenda Úlohy nám umožňuje sledovanie a prideľovanie čiastkových úloh v rámci jednotlivých druhov prepravy.
Ing. Miroslav Rokyta
konateľ spoločnosti M Plus elektro
Fusio nám zrýchlilo jednotlivé procesy, ktoré sa skôr brzdili nekomunikáciou. Pomáhajú nám automaticky generované úlohy.
Ing. Milan Ptáček
konateľ spoločnosti Signal Projekt
Vo Fusio vedieme viac ako 10 agend a procesov, vrátane riadenia projektov. V ANTS nám pripravili na mieru rozhranie, ktoré umožňuje zobrazovať stav jednotlivých projektov v prehľadnej grafickej podobe so zvýraznením zmluvných termínov. Ing. Milan Ptáček
Pomôžeme vám s evideniou a procesmi:
Ekonomika:
Personalistika:
Dochádzka, výkazy práce a súvisiace agendy
Aplikácia pre firemné vzdelávanie
Administratíva:
Obchod:
Výroba:
Servis a revízia strojov a zariadení
Napíšte nám a my vás budeme kontaktovať.