Potrebujete efektívne prijímať a vybavovať podnety od klientov, ktoré k Vám prichádzajú písomne, telefonicky alebo z webu? Radi by ste umožnili zákazníkom podávať podnety čo najľahšie? Chcete zaviesť kontrolu a pravidlá pre vybavovanie podnetov? Premýšľate, ako znížiť náklady na komunikáciu a ľudské zdroje pomocou automatizovaného poskytovanie informácií klientom? Fusio Vám pomôže.
Kontaktné centrum Fusio Vám umožní centralizovať a jednotne spravovať podnety prichádzajúce rôznymi cestami – webové stránky, papierovo, telefonicky aj elektronickou poštou. Ponúkne prehľadnú evidenciu podnetov s náhľadom potrebných termínov, stavov či zodpovedných pracovníkov. Zaistí workflow, dohľad nad vybavovaním podnetov aj automatické informovanie klientov o stave vybavovania alebo vybavenia podnetu.
Fusio podporí činnosť a riadenie Vášho kontaktného centra vďaka
e-mailovým reportom a upozornením. Pracovníci môžu byť e-mailom upozornení na novo zaevidované podnety či zoznam úloh na vybavenie. Vedúci oddelenia môžu byť ľahko informovaní napríklad o nevybavených podnetoch po termíne a pod. Reporty možno vo Fusio nastaviť a upraviť ľubovoľne podľa konkrétnych požiadaviek, ktoré sa vyskytnú až počas používania systému.
Automaticky generované správy môžu e-mailom Vašich klientov informovať o stave vybavovania ich podnetov alebo Fusio vygeneruje heslo a zobrazí skutočnosti v zabezpečenej sekcii Vašich webových stránok.
K jenotlivým podnetom evidovaným v zoznamoch možno v podzoznamoch ľahko evidovať aktivity, kontakty či ukladať prílohy.
Ing. Milan Ptáček
konateľ spoločnosti Signal Projekt
„Vo Fusio vedieme viac ako 10 agend a procesov, vrátane riadenia projektov. Pripravili nám na mieru rozhranie, ktoré umožňuje zobrazovať stav jednotlivých projektov v prehľadnej grafickej podobe so zvýraznením.“
Ing. Miroslav Rokyta
konateľ spoločnosti M Plus elektro
„Fusio nám zrýchlilo jednotlivé procesy, ktoré sa skôr brzdili nekomunikáciou. Pomáhajú nám automaticky generované úlohy.“
Václav Hůlka
vedúci Mestských služieb Rousínov, p. o.
„Vďaka evidencii pracovných činností môžeme vyhodnotiť efektivitu a náklady práce v rámci jednotlivých pracovných činností.“
Ing. Michal Pumprla
manažér logistiky Moravia Propag
„Na softvére Fusio sme ocenili univerzálnosť nastavenia a rýchlosť implementácie. Vďaka jednoduchému a spoľahlivému nástroju sme vyriešili zložitý proces riadenia cestnej a námornej prepravy. “
Ing. Ladislav Tomšů
Centrum technických služieb Kuřim
„Fusio nám pomáha s evidenciou mechanizácie. Pracovníci ľahko zistia, kde sa dané zariadenie aktuálne využíva alebo plánuje využiť. Máme prehľad o vyťaženosti strojov, predpokladaných údržbách a platnosti poistných zmlúv aj servisných a technických prehliadok.“
Ing. Nikol Jandeková
vedúci logistiky Gebrüder Weiss
„Máme spočítané, že nám aplikácia Fusio ušetrí 1,5 - 2 hod. práce na jedného zamestnanca denne a urýchli celý proces, aby bolo všetko správne a včas vychystané.“
Ing. Michal Pumprla
manažér logistiky v Moravia Propag
„Oceňujeme automatický reporting zmien v Preprave, ktorý sme si vo Fusio mohli sami nastaviť. Rovnako vyriešený proces zadávania a vyhodnocovania dopytu nám veľmi pomohol a zefektívnil prácu. Agenda Úlohy nám umožňuje sledovanie a prideľovanie čiastkových úloh v rámci jednotlivých druhov prepravy.“
Ing. Nikol Jandeková
vedúci logistiky Gebrüder Weiss
Máme spočítané, že nám aplikácia Fusio ušetrí 1,5 - 2 hod. práce na jedného zamestnanca denne a urýchli celý proces, aby bolo všetko správne a včas vychystané.
Ing. Ladislav Tomšů
Centrum technických služieb Kuřim
Fusio nám pomáha s evidenciou mechanizácie. Pracovníci ľahko zistia, kde sa dané zariadenie aktuálne využíva alebo plánuje využiť. Máme prehľad o vyťaženosti strojov, predpokladaných údržbách a platnosti poistných zmlúv aj servisných a technických prehliadok.
Ing. Michal Pumprla
manažér logistiky
Na softvére Fusio sme ocenili univerzálnosť nastavenia a rýchlosť implementácie. Vďaka jednoduchému a spoľahlivému nástroju sme vyriešili zložitý proces riadenia cestnej a námornej prepravy.
Václav Hůlka
vedúci Mestských služieb Rousínov, p. o.
Vďaka evidencii pracovných činností môžeme vyhodnotiť efektivitu a náklady práce v rámci jednotlivých pracovných činností.
Ing. Michal Pumprla
manažér logistiky v Moravia Propag
Oceňujeme automatický reporting zmien v Preprave, ktorý sme si vo Fusio mohli sami nastaviť. Rovnako vyriešený proces zadávania a vyhodnocovania dopytu nám veľmi pomohol a zefektívnil prácu. Agenda Úlohy nám umožňuje sledovanie a prideľovanie čiastkových úloh v rámci jednotlivých druhov prepravy.
Ing. Miroslav Rokyta
konateľ spoločnosti M Plus elektro
Fusio nám zrýchlilo jednotlivé procesy, ktoré sa skôr brzdili nekomunikáciou. Pomáhajú nám automaticky generované úlohy.
Ing. Milan Ptáček
konateľ spoločnosti Signal Projekt
Vo Fusio vedieme viac ako 10 agend a procesov, vrátane riadenia projektov. V ANTS nám pripravili na mieru rozhranie, ktoré umožňuje zobrazovať stav jednotlivých projektov v prehľadnej grafickej podobe so zvýraznením zmluvných termínov. Ing. Milan Ptáček
Pomôžeme vám s evideniou a procesmi:
Ekonomika:
Personalistika:
Dochádzka, výkazy práce a súvisiace agendy
Aplikácia pre firemné vzdelávanie
Administratíva:
Obchod:
Výroba:
Servis a revízia strojov a zariadení
Napíšte nám a my vás budeme kontaktovať.